Serwis Hotel Bez kategorii Krówkowy marketing firm

Krówkowy marketing firm

Czekoladowe, sezamowe, toffi, z dodatkiem rodzynek lub orzeszków. Kruche, półkruche, ciągutki. Któż z nas nie lubi Krówek?! Cukierki te obecne są w polskiej historii już od stu lat. Historia rozpoczyna się w Żytomierzu, gdzie mały chłopiec uczy się je robić od swojego wujka. Ten młody chłopiec to Feliks Pomorski, który kilkanaście lat później założyć pierwszą w Polsce fabrykę Krówek. Nie miał jednak szczęścia, gdyż niedługo potem rozpoczęła się II wojna światowa i Pomorskiego wraz z rodziną wysiedlono do Milanówka, a poznańską fabrykę zamknięto. Pomorski, jednak, nie poddał się i właśnie pod Warszawą wznowił produkcję Krówek. I tym razem, nie miał szczęścia, bo fabryka w Milanówka spłonęła. Jak to się, jednak, mówi: ?do trzech razy sztuka?. Pomorski wraz z rodziną odbudowali fabrykę i po raz kolejny rozpoczęli produkcję cukierków. Tym razem z powodzenie, bo dziś Krówki cieszą się uznaniem na całym świecie. Wciąż produkowane są według tej samej receptury, stworzonej przez wujka Pomorskiego. Składniki to masło, cukier i mleko. Po wymieszaniu składników, należy je gotować przez kilka godzin w dużej kadzi. Następnie, powstałą w wyniku gotowania, masę należy wylać i zostawić na kilka dni, aż zastygnie. Potem, wystarczy ją jedynie pokroić i mamy gotowe cukierki. Od samego początku, produkt ten pakowany był w papierki z wizerunkiem krowy, której cukierki te zawdzięczają swoją nazwę. Choć, receptura jest niezmienna, została ona urozmaicona, tak, aby trafić w podniebienia najbardziej wymagających klientów: stąd mamy Krówki toffi, śmietankowe, czekoladowe czy kakaowe. Są też Krówki z różnymi dodatkami, takimi jak: mak, sezam czy orzeszki. Cukierki te cechują się też rozmaitą konsystencją, która zależy od okresu ich przechowywania. Jako narzędzie reklamy docenił cukierki świat biznesu. W wielu miejscach możemy spotkać produkty te zapakowane w papierki z logo firmy, przedsiębiorstwa czy restauracji. Nic dziwnego, dzięki temu rozwijana jest świadomość marki, bo przecież Krówki nikt nie odmówi. Ponadto, cukierki reklamowe pomagają rozwijać pozytywny wizerunek firmy, w końcu stare porzekadło mówi: ?przez żołądek do serca?. Dziś, jest to coraz bardziej popularna forma promocji i coraz więcej przedsiębiorców korzysta z niej. My, konsumenci, na mleczne cukierki możemy natknąć się w urzędach, w gabinetach lekarskich, podczas wizyty u fryzjera czy w trakcie szkoleń pracowniczych. Krówki powoli przejmują kontrolę nad światem biznesu i jest to bardzo smaczne zjawisko.

Related Post

Słodki poczęstunek reklamowy to kreatywny sposób na promocję marki poprzez słodycze reklamoweSłodki poczęstunek reklamowy to kreatywny sposób na promocję marki poprzez słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe to nie tylko smakołyki, ale także potężne narzędzie marketingowe. Każdy z nas uwielbia słodkie przekąski, a ich podanie w kontekście promocji marki może przynieść niesamowite efekty. Wyobraź sobie